Terug naar homepage

Klanten aan het woord

Juli 2016: Dirk en Margareta V. uit Eeklo - prachtig eigen fotobook online!
Deze klanten zijn vol enthousiasme teruggekeerd van een selfdrive op maat Zuid-Afrika. 'We genieten nog na van onze mooie reis. Je kunt eventueel een kijkje nemen in ons fotobook. En ja je mag dit op jullie website zetten'.
Klik op:  http://www.albelli.be/onlinefotoboek-delen/ed63b825-0854-49e3-9a07-2c192e541be2

Mei 2016:Mijn eerste ervaring in Zuid-Afrika… de goesting om blijven terug te gaan is begonnen!
Mijn eerste kennismaking met een safari in Zuid-Afrika was er een die ik nooit zal vergeten. Het was vrijdag de 13e… Voor velen een gevreesde dag, maar niet voor mij. Om 6uur reden we het Kruger National Park binnen en we zagen al snel onze eerste dieren: cheetah, hyena en daarbovenop een luipaard. De dag was duidelijk goed begonnen! Aan het einde van de dag konden we ons heel gelukkig prijzen met onze lange lijstje van dieren: olifanten, leeuwinnen, leeuw, neushoorns, buffels, bavianen, impala’s, krokodillen, nijlpaarden, … Niet iedereen heeft al tijd zoveel geluk, dus de volgende vrijdag de 13e weet je wat je te doen staat… een kans wagen in het Kruger National Park! Emma H. - Nijlen.

Begeleide flexi-module Kaapstad april 2016
Groepje 8 personen: verblijf 4 nachten in 5* Steenberg wine estate, en lokale gids Nico met minibus: flexibele bezoekjes, met als orgelpunt een braai bij Nico thuis!
"Dag Nico, nogmaals dank voor de prachtige dagen, uw zeer aangenaam gezelschap en je grote gastvrijheid
Bushmanskloof  was schitterend!  Alles begreep nie? Uitstekend souvenir"
Jan H. namens groepje 8 reizigers - St. Martens Latem.

Selfdrive maart 2016
Een mailtje om je te laten weten dat we een superreis gehad hebben. Zuid-Afrika is een fantastisch mooi land, zeer afwisselend van natuur en heel vriendelijke mensen. Wij gaan er ooit nog eens terug want we hebben er een beetje ons hart verloren. De reis die je voor ons uitstippelde  was volledig ons ding, waarvoor dank.
De wijnproeverij in Delaire Graff estate was een supertip van jou. We brachten er enkele aangename uren door. Vriendelijke mensen, lekkere wijn en dit alles op een mooi terras met een fantastisch uitzicht.
In het Lagoon beachhotel konden we na 1 nacht toch nog een kamer met seaview bemachtigen. Wakker worden met zicht op de zee en de Tafelberg, meer moet dat niet zijn!
Na 3 weken heerlijk Zuid-Afrika kwamen we met heel veel tegenzin terug naar huis.
Rita en Herman G. uit Mariakerke

Truckexpeditie in kamers - Zuid-Afrika - januari 2015
We zijn net terug thuis vanuit Zuid-Afrika. Het was een pracht reis, far beyond our expectation. De formule met de truck en klein internationaal reisgezelschap beviel ons prima, het overnachten in natuurreservaten was een zeer bijzondere ervaring. Onze gidsen CJ en Yvonne namen ons mee naar de mooiste plekken en wisten onze belangstelling te wekken voor de grootste van de grote vijf tot het kleinste torretje en insect. De dagen waren goed gevuld, vaak stonden we al tussen vier en zes op om zoveel mogelijk van de levende natuur te kunnen genieten. Om tien uur 's-avonds lagen we braaf in bed. Het was jammer dat CJ en Yvonne niet de hele tocht voor ons kookten, want hun kookkunsten concurreren met restaurants. Langs de 4 100km die we reden zagen we de diversiteit en schoonheid van het land, maar ook de vele contrasten die er zijn. CJ wist de uit los zand bestaande groep uitstekend te bespelen. Wat een mooi land, Zuid-Afrika!
Lydia en Jan H., Den Haag

Nie Gewoon Nie NL Begeleide rondreis per truck - november 2014
Linda B.: Juist terug van onze Nie Gewoon Nie rondreis door Zuid-Afrika. Een buitengewoon mooie ervaring.
Julia V.: JA JA, wij waren er ook bij van 28 nov tot 16 dec met gids Dimitri, voor ons was het een zeer geslaagde reis heel fijn gezelschap, toffe gidsen. Ik kan het iedereen aanbevelen, voor ons was de reis te vlug om.

Selfdrive - maart 2014
Wij zijn gisteren thuisgekomen van een geweldige Zuid-Afrika reis.
Ik wil jullie bedanken voor de goede organisatie van onze reis. Ook het aandeel van Kris wil ik niet vergeten voor het oneindige geduld ze heeft gehad bij vele telefoontjes die ik met haar heb gedaan. Wij hebben in 12 verschillende plaatsen overnacht en alles maar dan ook alles was tot in de puntjes verzorgd! Nooit hebben we ergens tegenslag of moeilijkheden gehad.
Een dikke vette pluim voor jullie, wij zullen zeker onze ervaringen delen met vrienden en kenissen en jullie reisagentschap aanbevelen. Heel hartelijk bedankt.

Selfdrive - oktober 2012
Dhr. en mevr. O, via Reizen De Strycker:
Dag Marc,
De klanten O. waren hier net met een doos pralientjes voor ons maar eigenlijk zijn die toch ook een beetje voor jullie :-)). Ze waren ongelooflijk super tevreden. Alleen maar superlatieven, ontzettend veel gezien, héérlijk gegeten en fantastisch gelogeerd....  Nog eens bedankt voor al je werk en een dikke pluim!
Sofie V.DE STRYCKER REIZEN BVBA Lokeren

Selfdrive - december 2012
Beste Kris en Marc, op deze laatste dag van 2012 wilden wij jullie nog even bedanken voor onze prachtige reis naar Zuid-Afrika. Alles was goed georganiseerd en iedereen was op de afgesproken datum en tijd ter plekke. Kortom, de organisatie klonk als een klok. De guesthouses waren zeer gastvrij en behulpzaam. Wij hebben erg van onze reis genoten en dat komt in belangrijke mate door jullie toedoen. We zullen in voorkomende gevallen jullie zeker aanbevelen. Heel succes gewenst met jullie reisbureau in 2013! Met hartelijke groet,
Nico en Jeleyn V d M - Nederland

Truckexpeditie Zuid-Afrika - 2012
De reis was Fantastisch! Toffe groep met fijne gidsen! Echt een aanrader! Lekker eten, goeie kok en gids. Het leuke was ook, dat we verdeeld werden in groepjes om mee te helpen met de voorbereiding van het eten en de afwas, zo leerde we elkaar onderling beter kennen ook! De bezoeken aan de Parken, waren de max! Wat bij ons eruit sprong, was het Olifantenpark, zo schoon!
Het is teveel om op de noemen, we hebben van heel de reis genoten, elke seconde van de dag, ook al was het soms heel vroeg dag. We sprongen bij wijze van spreken uit ons bed, nieuwsgierig wat de dag weer voor moois ging brengen... Dit avontuur gaan we nooit vergeten. Klanten Q.
Reis geboekt via LORD REIZEN Sint-Niklaas

Uitgebreide private safari en transfers - Zuid-Afrika - Februari 2013
Goedemorgen Marc, bij deze even een mailtje om te zeggen dat alles 100% vlekkeloos verlopen is. We hebben het daar enorm naar onze zin gehad en hadden het daar nog wel een paar dagen kunnen uithouden :-) Dus bij deze: bedankt en proficiat voor de goede organisatie, we hebben er enorm van genoten,Benny & Peggy J.

Selfdrive Port Elizabeth naar Kaapstad - Februari 2013
Marc, Kris, spijtig genoeg zijn we weer terug in Belgie en is dan ook onze reis naar Zuid-Afrika reeds voorbij. Alles is zeer goed verlopen en het was prachtig, zeer goede locaties en accomodaties bedankt! , een prachtig land gewoonweg. Klanten uit Nijlen: Liliane V. en medereizigers.

Selfdrive Addo en Tuinroute - Augustus 2013
Dag Marc, De locaties, die jij voor ons hebt geboekt, waren allemaal erg goed. Ook de variatie was echt prima : Addo (afgelegen, mooie plek met fijne tuin, gastvrij, safari) , Knysna ( gastvrij, mooie kamer, Easterhead, Waterfront), Oudtshoorn (bijzonder bij de mensen aan tafel, alsof je in een museum was, Cango Caves, waterval Rust en Vrede, struisvogels), Stellenbosch ( prachtige plaats, erg mooi hotel, wijn, taalmonument), Gordon's Bay ((prachtig uitzicht, walvissen, pinquins, Hermanus, Kaapstad).Vliegreis en huurauto: verliep allemaal vlekkeloos.Kortom we kijken terug op een fantastische vakantie. Hartelijk dank voor het organiseren van deze reis.
Ingrid V.O. Nederland

Selfdrive Zuid-Afrika - Augustus 2013
Beste Marc en Chris. Wij zijn gisteren thuisgekomen van een geweldige Zuid-Afrika reis. Ik wil jullie bedanken voor de goede organisatie van onze reis. Ook het aandeel van Chris wil ik niet vergeten voor het oneindige geduld dat ze heeft gehad bij vele telefoontjes die ik met haar heb gedaan. Zoveel schrik ik had voor de reis, zo goed is deze reis meegevallen. Wij hebben in 12 verschillende plaatsen overnacht, en alles maar dan ook alles was tot in de puntjes verzorgd! Nooit hebben we ergens tegenslag of moeilijkheden gehad. Een dikke pluim voor jullie, wij zullen zeker onze ervaringen delen met vrienden en kennissen, en jullie reisagentschap aanbevelen. Heel hartelijk bedankt. Denise en Philippe B.

Een voorbeeld van een klantenreactie achteraf (Nie Gewoon Nie groepsreis):

Zuid-Afrika Reiscenter op Facebook

Gratis brochure
Vraag onze gratis brochure
of download in pdf
48 blz. - 4MB

Inschrijven nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van onze promoties, tips en nieuwe reisprogramma's.
Go

Klanten aan het woord
  PDF      PRINT      TOP      EMAIL
© 1997-2017 Zuid-Afrika Reiscenter - Alle rechten voorbehouden - Licentie 5071 - Lid van VVR en VZW Visit Southern Africa - Verzekerd bij Garantiefonds Reizen.